11. oktober 2006

Skissecupoppg. 12

Ja da var det en ny dag med nye muligheter :)
Våknet opp til nydelig vær her i Bergen, solskinn og godt humør, kan det bli noe bedre enn det :)
I dag er det mye som står på programmet; først skal jeg til fysio`en, så en tur til frisøren (der går det et par timer, tykt hår og masse som må gjøres) deretter er det en liten tur hjem før jeg skal til en venninne å scrappe litt :)

Jeg er også ferdig med skissecupen oppgave 12, en dobbel layout. Liker det egentlig ikke men det var en utfordring og det må en prøve. Synes det gikk bra jeg :) Er fornøyd med resulatet.












Her på denne LO`en er bildene av jentene mine som vi tok ute i skogen sist uke. Vi hadde det skikkelig gøyt den dagen og jentene likte veldig godt bildene selv :)

Da ønsker jeg alle en riktig fin og solrik dag, kos dere både med været og scrappingen :)

6 kommentarer:

Rita sa...

Så flott LO du har laget til skissecupen. Nydelige høstfarger og herlige bilder. Likte kjempe godt tittelen din, men bast rudt. Så fin blogg du har her også, her må jeg titte innomm litt oftere. :)

banglamarie sa...

Denne layouten er så flott! Nydelige bilder og flotte farger.
Helmaks Vibeche!! :)

gudrun sa...

Så nydelig denne doble LO'en din ble, Vibeche!
Flotte bilder og hærlige farger.
Heia, heia! :-D

Lene S sa...

Fantasico! Så herlig høstside! Er litt ekstra svak for høstfarger i det siste...kanskje ikke så rart i og med at det er høst?! LOL


KLem L

T:o)ve sa...

Kjempeflott side til skissecupen Vibeche!
Herlig høststemning :o)
Lykke til ;o)

Unknown sa...

Liker veldig godt hvordan du har løst denne omgangens skissecup... Herlig med papirremsene bak bildene. Nydelige høstfarger også... Tittelen og hvordan du har snurret hyssingen er også veldig flott... :o)

Ha en fortsatt fin mandagskveld... :o)