30. juni 2007

1. skoledag

Jeg koser meg sånn med 6x12 størrelsen, føler virkelig at dette er MEG :)
Fant fram et bilde fra Camilla sin første skoledag, og har bare kost meg med det. Tenk at det allerede har gått 2 år siden hun begynte på skolen, tiden løper jo helt ifra oss. Jentene mine blir så alt for fort store.


Det er så deilig med ferie, og late fine sommerdager. Jeg bare koser meg og scrapper en god del, best å benytte seg til tiden kommer der en ikke orker eller har tid til denne herlige hobbyen :)
Holder på med litt eldre bilder for tiden, da printeren min har sagt opp jobben sin og nekter å være enig med meg. Men det er jo godt å få kost seg og minnet litt om "gamle" dager...hehe :)

4 kommentarer:

Ania sa...

Du har teken på 6x12 ja! :) Synes det er digg selv, burde lage flere i det formatet gitt! :) Unger vokser alt for fort og noen ganger ikke fort nok lell :p Kos dere i sommer! :)

Ingvild sa...

Hei, så flott side - du har virkelig fått dreisen på denne str. Jeg holder meg stort sett til 12x12, liker store ark med litt boltreplass.
Deilig med litt ferie kan jeg tenke meg, kos deg masse ;o)

Anita Hagen sa...

Så Flott LO du har laget. Enig med deg at formatet er stilig. Alltid gøy med noe som skiller seg litt ut fra mengden.

Ha en super sommerferie!

Klem Anita

Anonym sa...

Takk for en interessant blogg