18. juni 2009

Fotogøy med Camilla

I ettermiddag tok meg og Camilla oss en
liten tur ut for å ta noen bilder ved grillplassen vår.
Bildene ble tatt i RAW og jeg har ikke jobbet noe særlig med det før,
så jeg har prøvd ut litt forskjellig på disse bildene under her.
Med vekslende hell.


Camilla liker å bli tatt bilder av, og stiller villig opp.


Hun poserer og poserer, og har det kjempe gøy.

Så måtte mor til pers, Camilla ville leke med kamera også.
Måtte jobbe litt mer med disse bildene, og det var mye luft over hodet mitt.
Jeg digger at hun vil prøve kameraet og bare leke seg.
Og siden jeg har kamera på serietaking så ble det endel rare bilder også,
for hun bare knipset i vei.
Men her kommer de mer normale bildene av meg


Etterpå gikk vi ned på butikken og handlet litt småting.

2 kommentarer:

Aquarell sa...

Utrolig flotte bilder av dere, hun ligner veldig mye på deg.:D

Jill sa...

Så flink du er!!!
Jeg skulle ønske jeg var flinkere å ta bilder, kanskje vi skulle dra på fotosafari og lære litt av hverandre... jeg lære av deg altså :-)
Fnis..
Jeg kan underholde med noe annet
:-)
Ha en riktig fin helg!!!!