27. august 2009

Flere sider til turalbumet mitt


Her er noen sider som jeg har laget til turalbumet mitt :


Her har jeg vært oppe på Askøys høyeste fjell sammen med Eli.


Skranevannet ligger ikke så langt unna meg, ca 5 min gåtur.
Jeg går ganske ofte rundt vannet der jeg kan ta flere løyper alt etter
som hvor lang jeg ønsker turen skal være.


En side fra da vi var på Voss, eller nærmere sagt Haugsvik
og besøkte venninnen min som bor der oppe.
Vi kjørte over Brekkedalsvegen som var en fantastisk flott opplevelse,
og som jeg håper å få gått som tur nå i høst.


Her er jeg på toppen av fjellet som ligger vedsiden av huset til svigers.
En kjekk liten tur og veldig greit etter en god middag :)


Jeg er vokst opp ikke så langt i fra stavkirken og var der en del da jeg var yngre.
Etter jeg ble voksen og flyttet til Sandsli så har det vært lite med besøk der,
men en torsdagstur til Fantoft Stavkirke er herlig luftetur.

Har utrolig mange bilder igjen å scrappe til turalbumet mitt og jeg koser meg med det.
Kjekt å dokumentere turene jeg har gått.

Sidene over her er ikke i rekkefølgen av turene
men jeg scrapper alltid de bildene som sier meg noe der og da.

Takk for at du titter.

5 kommentarer:

Grylla sa...

Kjekkt å se at du er i scrappesiget igjen. Synd du ikke kunne komme på treff i går, håper du dukker opp igjen snart.

Elisabeth sa...

Kjempeflotte lo'er!! :D

banglamarie sa...

Flotte sider. Kjekt du scrapper igjen :)

ninabakke sa...

For noen koselige LOer og flotte bilder

Mvh Nina
www.fotoverden.blogspot.com

Maren sa...

Så utrolig mange flotte layouter! Gleder meg til å kunne se på de "live" :D