4. april 2010

Påskeeggene 2010

Etter å bli så inspirert av Mo9cas flotte påskeegg så måtte jeg bare lage noen selv til ungene.
Jeg fikk tak i påskeeggene på Ålehns og kjøpte 2 store og et lite et. De var i utgangspunktet kjempe stygge i fagene (ihvertfall synes jeg det, lilla og rosa med hvite prikker på)

Har malt de hvit med 3 lag gesso, og deretter pyntet de med tyll, blomster og perler.
Og sånn ble mine:

Dette egget er Camilla sitt.

Dette er Sandra sitt påskeegg.

Og vi tok det lille påskeegget til oss selv.

Her er alle eggene på bordet, klar for å bli åpnet på påskeaften:



Jentene fikk mye snop i de, og de har allerede kverket det i seg. Kan faktisk ikke skjønne at de ikke er kvalme, men, men, sånn kan det gå ;)

Ønsker ellers alle en fortsatt god påske :D

4 kommentarer:

mo9ca sa...

Så nydelige disse ble Vibeche!! Og så gøy at du ble inspirert av egget mitt - det varmer hjertet mitt!!
Ønsker deg en superfin påske videre!
*klem*

Monica sa...

Ååå, for noen nydelige påskeegg Vibeche :) Flinke, kreative sjel der du er :) Sånne skulle vi laget en dag ..... til neste år :) Thihi!

Anonym sa...

Så fine eggene ble!
Ha en fin dag!

AnkiS

Aquarell sa...

Nydelige, nydelige egg! Skikkelig flotte!:)
Ligger noe til deg inne på bloggen min.
Ha en flott uke!