31. januar 2012

My family, del 2

 Da var det igjen tid for å legge inn litt flere sider av albumet My family.


Og denne gangen er det sider av min bror, mamma og pappa :)



Som dere sikkert ser, så har jeg tatt å uskarpet deler av siden hans.
Ville ikke at alt skal vises i bloggen ;)


Mamma sin side :D


Og pappa sin side!

Jeg har holdt disse også enkle, men har selvsagt glimmermist og litt pynt.

Neste gang kommer min mormor og videre oppover.
Som sagt så er det ikke alle i familien som jeg har laget side om, og det er også bare av de som jeg har bilder av.
Jeg har også valg å bare ta morsiden min!
Kanskje det blir tatt flere med senere, men det får jeg se hva det blir til.

2 kommentarer:

Ann Hedvig sa...

Herlige sider Vibeche :o)

klem

Aquarell sa...

Å, dette kommer til å bli et lekkert album når du er ferdig. Superfine sider du har laget til nå. :)