14. april 2012

Skissedilla

Jeg er ikke den som deltar noe særlig på utfordringer, men i den siste tiden så har jeg funnet ut at det er ganske så moro, og ikke minst at jeg får scrappet litt. Denne gangen hev jeg meg over Skissedilla sin utfordring : Sketch #158 og jeg koste meg med glimmermist og et bilde av mormor.

Mormor har i den siste tiden vært veldig dårlig og vært mye på sykehuset og sykehjem. Nå er hun tilbake, men formen er ikke som den engang var. Bildet av mormor er fra første gang hun var kommet hjem fra sykehuset etter hoften hennes hadde gått ut av ledd, og rett før den gikk utav igjen. Vi leker med sånn hodebunns massasje og mormor ble sittende med den på hodet og glemte den helt av :)


Jeg har holdt oppsettet på skissen og fulgt den ganske så bra.
Har lekt meg med glimmermist og stempler, samt div pynt og restpapir. 
Tittelen er sprayet med glimmermist og fått glossy accent på.
Teksten er skjult.

En koselig side å lage, samt veldig viktig for meg.
Jeg er utrolig glad i mormoren min og hun betyr mye for meg.
Jeg har vært heldig som har hatt en mormor som bodde i samme hus i hele min oppvekst og som alltid har passet på meg og vært der for meg. Det er nesten som jeg har 2 mødre :)

1 kommentar:

Brit Sviggum sa...

Vibeche, denne var flott!!! Veldig fine farger og et koselig bilde. Kjekt å scrappe bilde av mormor! :) Tusen takk for deltakelsen. Ha en fin dag :)