9. april 2012

12 år

Jeg har hevet meg over en ny utfordring fra Scrappehuset som heter fullfør kunstverket.

Og her er utgangspunktet:


Jeg likte oppsettet veldig godt og gikk igang med å scrappe.
Og sånn ble mitt bidrag:


Jeg har brukt maling (mix av rød, rosa og hvit) teip fra Kremmerhuset, Prima bakstykke som noe bling kom i, bokark, en krone som jeg hadde liggende, Heidi Swapp hjerte og swirl med perler samt en tag.
Nesten alt er rester jeg hadde liggende :)

Ganske enkel side med bare litt dill, men det er jo meg.
Bildene er jo de viktigste, som er av Camilla.
Utrolig kjekt å ha en som stiller opp som modell når mor vil og trenger noen nye bilder <3

Veldig glad for disse utfordringene til Scrappehuset som gir meg lysten tilbake til å scrappe, jeg koser meg :)

7 kommentarer:

Ida / Little sa...

Knall tøff og søt LO på en og samme gang :) Takk for at du er med på utfordringen vår!

Ida

Aquarell sa...

Er så morsomt å se deg scrappe igjen! Og kjempeflott LO! Skal hive meg over denne utfordringen i kveld, tror jeg. :)

Torill sa...

Den var kul!!! Digger bildene dine! En virkelig flott løsning på "kunstverket" vårt!

Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår!

*marion* sa...

Så herlig å for noen deilige farger , takk for at du er med

Vibeke sa...

For noen herlige bilder!! En kjempefin layout:):)

banglamarie sa...

Så fin layout! Lekker!

Aquarell sa...

Svarer bare her; Dylusions ink sprayene ser ut til å dekke mye bedre enn glimmer mistene gjør, og det ser ikke ut til å være glimmer i dem. Klare sterke farger som ser skikkelig morsomt ut å grise med. :)
Anbefales!