2. april 2012

Påske

Da var det påske igjen, og det betyr litt pynting av påske-egg :)
I løpet av årene så har jeg pyntet et par egg, 
og synes dette er en koselig aktivitet.
I år har jeg laget 3 påske-egg og det er en under produksjon, men nå er det tomt for påskepynt til påske-eggene og jeg har ikke vært heldig å funnet sånne små egg som jeg har på toppen av påske-eggene.


Det påske-egget over her er laget til min mormor.
Hun har vært dårlig lenge nå, lagt på sykehuset, blitt operert og så sendt på sykehjem. Hun har nå kommet hjem igjen og er meget glad for det. Men en liten oppmuntring i påsken er jo alltid kjekt :)


Her er de 2 andre små påske-eggene jeg har laget :)
De er ikke så veldig store,
 men jeg synes de er så skjønne når de er litt små.
Disse er til 2 venninner som trenger en liten 
oppmuntring i en stri hverdag.

Jeg har et egg igjen som er ferdig malt, men ikke pyntet enda, 
må se om jeg finner på noe lurt der :)

Ellers ønsker jeg alle en riktig herlig påske!
Klem

3 kommentarer:

Anne-Britt sa...

Åh , rett og slett nydelige :) Skikkelig glad påske egg :) Heldige mottakere :)

Ha en God Påske Vibeche :) Klem fra meg

Ann Hedvig sa...

Nydelige egg Vibeche <3

Ha en riktig god Påske :o)

klem

Ania sa...

Riktig flotte og påskete var de! :)