27. juni 2006

Barnedåp





Vi var i barnedåp i går, søndag, til Katja min lille niese. Det gikk veldig fint i kirken, men det tok jammen lang tid. De benkene i kirken er vonde.




Etterpå dro vi hjem til min snille svigermor og svigerfar for å spise og kose oss. Virkelig deilig mat.
Vi hadde en kjempe fin dag og traff igjen et vennepar av oss som vi ikke har sett på lenge. Utrolig koselig, og nå får vi se om vi ikke kan klare å holde kontakten :) Det er ikke alltid lett med unger og at vi bor på hver sin side av by`n.



Her er Katja med døpefontenen sammen med gudmor, foreldrene og stolt storesøster.

5 kommentarer:

banglamarie sa...

tresmaken i baken er ikke alltid like god... ;) Ser ut til å ha vært en fin dåp fordet :)

Ønsker deg noen fine junidager :)
Nå reiser jeg på ferie.
Ha det godt så lenge!!!

-marie

Lene S sa...

He he, kjenner til den tresmaken... Men det hørtes ut som dere hadde det koselig allikevel. Fint med familiesammenkomster av alle slag. Man ser hverandre for sjelden som regel...


Takk for koselig tilbakemelding på stemplene mine :o) :o) Vet ikke helt når de kommer til Linda, hun skal i hvert fall ha blomsterkolleksjonen, men hun har ikke bestilt de enda ;o) Men ta kontakt med meg på mail så ordner seg vettu! :o)

Unknown sa...

Ja, jeg skal snart i barndåp, så ta får jeg vel kjenne den berømte tresmakern jeg også. Men det hørtes ut til at dere hadde en hyggelig dag sammen med familien. Morsomt å treffe igjen gamle kjente også.
Takk for de hyggelige kommentarene på bloggen min.Håper det er greit at jeg har lagt deg til på link listen min?
Ha en fortsatt fin dag

gudrun sa...

Så nydelige roser! :-)
Bra du har kost deg i barndåp.
Håper du får vilt eg godt i ferien så du har "krutt" til å scrappe alle sommerbildene når høsten kommer. Gleder meg til å se. ;)
Og du:
Tusen takk for alle de koselige kommentarene på bloggen min! Det setter jeg kjempestor pris på! :-)

Ania sa...

Høres og ser ut som en koselig dåp, selv med de vonde kirkebenkene - og særlig bildet av rosene var nydelige! :)