22. juli 2006

Pappa`s lille jente

Etter lang tørke er jeg endelig tilbake med nye scrappesider. Jeg har ikke vært så kreativ i sommer, bare gått og latet meg, hjelpt Rune med kjøkkenet, vært på besøk hos venninner. Er veldig glad for at jeg har en uke igjen med ferie for jeg er ikke klar til å begynne på jobb igjen. Det er så mye annet gøyt å finne på :) Men men det blir vel greit å komme tilbake også, har jo fått ny sjef som jeg ennå ikke har møtt, spennende.





En helt enkel LO uten altfor mye pynt eller annet dill












Rune og Camilla ved Stalheimfossen.

2 kommentarer:

banglamarie sa...

Så flott side. Koselig bilde: Den store røde blomsten er så lekker!!
Scrapping skal ikke være stress, men kos... Må ikke ha dårlig samvittighet ;)
Ønsker deg noen gode siste feriedager :)
-Marie

Unknown sa...

Kos deg videre i sommervarmen, scrappe skal man gjøre nå man har lsyt og tid!
Flott layout, liker veldig godt håndskriften din!