30. juli 2006

Oldemor spiller Diablo

Oki, jeg innrømmer det, jeg har sendt inn et bilde av min mormor til BA sin fotokonkurranse under oppfordring av en nabovenninne. Ikke det at jeg tror det kommer på trykk, men det var jo et litt artig bilde av min mormor, jentenes oldmor. Hun forsøker her å spille diablo, og hun ga seg heller ikke :) Det er ikke så lett som det gjerne ser ut til, men hun fikk nå det litt til etter mye prøving og feiling :)

Og så er sommerferien over for denne gangen. Uff......jeg synes det er litt trist, det har gått alt for fort, men jeg har nå fått nytt kjøkken, mangler bare fliser. Det har blitt kjempe fint, synes nå jeg ;)

Gleder meg litt til i morgen også, skal møte den nye ped.lederen min. det blir jo litt spennende. Skal også bli kjekt å møte de andre kollegane mine og ikke minst alle barn. Får jo også noen nye barn som jeg skal ha innkjøring på :)

Uansett vi kan ihverfall ikke klage på været denne sommeren, for det har vært helt fantastisk. Krysser bare fingrene på at det fortsetter utover høsten, da blir ikke den så lang.

Ha en fantastisk uke alle sammen, kos dere og nyt livet. Vi har bare et liv.

5 kommentarer:

banglamarie sa...

Herlig bilde ;)
Er ikke ofte jeg ser en eldre dame med diablo ;)
Lykke til med oppstart i barnehagen, og ny pedleder.

-Marie

Åshild sa...

Heia Oldemor :) herlig!
Moro å se noen nye LOer fra deg også! Nydelig kjærestepar :)

Lykke til på jobb igjen!

Unknown sa...

For ei tøff oldemor du har... :o)

Ha en fortsatt fin sommer, gleder meg til å se flere layouter fra deg!

Ania sa...

Hehe, artig bilde! Så kult med spreke oldemødre :) :)

Lene S sa...

Heisan Vibeche! Går det bra der borte i vest? :o) Kult bilde av mormoren din, sprek dame tipper jeg! Og du..kan vi ikke få se bilde av kjøkkenet ditt da? ;o)

Klem L