18. august 2006

Skissecupen oppgave 8


Da var jeg endelig ferdig med skissecupens oppgave8, og denne gangen er jeg faktisk fornøyd med bidraget mitt. Slet litt i begynnelsen, og visste ikke helt hvordan jeg skulle gå løs på denne.
Men plutselig løste det seg, helt enkel og grei :)
Er faktisk spent på om jeg får den godkjent, siden jeg har brukt oval tittel, men det sto jo bare i oppgaveteksten at mønsterark/kartong skulle har flest rette sider :) Tittel er vel fritt fram da.

Uansett min elste datter, Sandra synes den var kjempe fin og ville ha denne siden i sitt album og da er alt bare velstand.

Nå er det bare 1 uke igjen til vi reiser til Paris, gleder meg kjempe mye og gruer meg litt siden jeg har hørt de er litt vanskelig på å snakke engelsk. Uansett blir det kjekt å komme seg vekk litt sammen med Rune og bare være kjærester.
Er så takknemelig for at mamma og pappa skal ha jentene hele helgen, sitter utrolig stor pris på det :)

Ellers ønsker jeg alle en riktig fin helg.
Stor klem fra meg :)

3 kommentarer:

banglamarie sa...

Synes siden din er knallfin!!!! Og tittelen er så passende!!! Hvis ikke den tittelen blir godkjent, -så vet ikke jeg??? Flott bidrag!
Lykke til :)

Litt misunnelig på Paris, men ønsker dere god tur!!!

-Marie

Unknown sa...

Utrolig flott layout, Vibeche. Liker alle de flotte detaljene, tvi-tvi i skissecup'en, helt sikker på at den blir godkjent.

God tur til Paris, en utolig flott, spennende og romantisk by, passende for kjærestepar.
Språket ordner seg, de kan nok være litt sære, men hvis du takker eller hilser på fransk er de mye lettere å ha med å gjøre!

Lene S sa...

Siden din er superfin! Lykke til vennen:o)

Og bare gled deg til Paris du..jeg synes jeg kom ganske langt med engelsken egentlig. I hvert fall der det var nødvendig;o)