10. september 2006

Flere bilder fra Paris :)






Etter forespørsel fra venner og familie ligger jeg ut noen flere Parisbilder.







Har ikke kommet igang med flere LO`er, nå for tiden går det i en del kort. Det er noe jeg ikke pleier å lage men etter jeg fikk H2O twinkle er jeg blitt helt bitt av bazzillen. Har kjøpt meg en del stempler fra Gudrun i det siste :)
Kanskje jeg legger ut noen kort når jeg har fått de ferdigmontert :)

Ellers er jeg blitt sykemld ut mnd, det er både kjedelig og kjekt, kanskje jeg får hoften /bekkenet bedre og kan gå ordentlig, istedenfor å halte enkelte dager. Noen dager er jo det bra mens andre helt pyton, men men jeg gjør ihverfall noe med det denne gangen ;)

2 kommentarer:

Lene S sa...

Så utrolig flotte bilder fra Paris! Synes det er spennende å se bilder på bloggene ;o) Gleder meg til å se noen av kortene du har laget også!

Du får ha riktig god bedring med hofta. Kjedelig å gå sykmeldt, men viktig å fungere skikkelig også. Du får smøre deg med tålmodighet, og så har du jo en fin hobby dersom det skulle bli alt for kjedelig! ;o)

Klem

banglamarie sa...

Så flotte bilder fra Paris. Får bare mer og mer lyst til å reise dit!

God bedring med hofta. Ikke noe kjekt når kroppen krangler!

-Marie