12. september 2006

Skissecup oppgave 10


Jeg har hatt det kjempe gøyt med denne oppgaven, ble sittende lenge i går kveld og bare koste meg :)
Dette var en skisse som passet meg veldig godt, visste med en gang hva jeg ville ha og heldigvis fant jeg bildene som jeg trengte.
De er tatt da Camilla var med Kaja på hyttetur i sommer, så takk til Jørgen og Liv Marit for de flotte bildene av jentene :)
Teksten ved siden av rundingen er en sang som heter: Alle trenger en liten venn.
Jeg elsker den sangen og synes den passet så godt her

Ellers har jeg fått en ny favoritt til når det gjelder mønsterark, Bohemia. Så masse nydelig som det finnes :)
Å lykke :)

Tenker jeg kommer til å lage en lignende side til Sandra og hennes venninne Marie, håper jeg bare finner de rette bildene.

Ha en fantastisk dag alle sammen :)

1 kommentar:

Unknown sa...

NYYYDELIG LAYOUT!

Flotte bilder av to søte små frøkner.

Har ikke fulgt helt med denne runden av skissecup'en, men lykke til i runde.

NB: Holder på å male hus, så det blir liten til til scrapping og blogging!

*klem*