19. november 2006

Annette Knutsen sin utfordring

Annette Knutsen på Papirgleder ga oss en utfordring med å bruke tallene 3-5-9-12 i antall på en LO.
Måtte bryne mine små grå før jeg begynte, hadde egentlig tenkt å bruke 12 forskjellige mønsterark som er faktisk veldig vanskelig men jeg klarte det inntil jeg oppdaget at jeg klarte ikke å plassere inn tallet 5 uten at det ble rot. Dermed begynte jeg forfra igjen, og dette ble resultatet:


Jeg har brukt 12 hjerter, 9 brads, 5 forskjellige mønsterark og 3 forskjellige Bazzillkartong.
Tusen takk Annette for en super utfordring :)
Jeg må også si at jeg har nok ubevisst liftet litt av en av (Bangla) Marie sine flotte LO`er.
Kanskje ikke så rart siden jeg er full av beundring av hennes stil :)

4 kommentarer:

banglamarie sa...

Kjempeflott side Vibeche! Liker bildet utrolig godt og fargene er så fine til!

Litt påvirket av min mani for hjerter?...Fnis.... Sånn går det... jeg har av en eller annen grunn begynt å bruke glitreting. Alt glitrer så fint her hos meg nå ;) Takk for inspirasjon :)

-Marie

gudrun sa...

Kjempesøt og nydelig side!! :)

Lene S sa...

Likte denne veldig godt! Nydelig med alle hjerten, synes du løste oppgaven veldig bra!

ha en fin uke Vibeche!

:o)

Ingvild sa...

Super side Vibeche :) Hjertene er flotte.

Koselig at du var innom bloggen min forresten. Nå har jeg din også - og kommer til å kikke innom!

:o)