26. november 2006

Julegave til....

....... Rune sin mormor, jentene sin oldemor Marie. Jentene er så heldige at de har 2 oldemødre som er i live og oldemor Marie skal få et hjemmelaget album av jentene og litt av oss til jul.
Dessverre er det ikke ofte vi ser henne. Derfor bestemte jeg meg for å lage et lite album til henne. Dessuten har jo hun alt av pynteting og annet "skrot". Albumet består ikke bare bilder av oss men også av Rune sin mor, far og bror med familie. Og dette er en gave jeg tror hun vil sette veldig stor pris på :)


Her er et bilde av oss da vi var i Tyrkia sommeren 2005, denne siden er en av avslutningssidene på albumet og den andre siden vil bestå av tekst om oss og hva hun betyr for oss.

Her er en side med jentene sammen med farmor og farfar. Der ute har de det så kjekt og storkoser seg.
Albumet består av 18 sider, der det er bare 5 dobbel, jeg ville få mest mulige bilder inn av forskjellige situasjoner.
Jeg har storkost meg med dette albumet, men jaggu meg har det tatt tid. Er heller ikke helt ferdig ennå.

Ønsker ellers alle en fin søndagskveld :)

2 kommentarer:

banglamarie sa...

Så lekre sider Vibeche! Tror nok oldemorMarie blir glad for å få en sånn personlig og flott presang. jeg har jo sett noen sider til og vet at det er et FLOTT album!!!

-Marie :)

Anonym sa...

For et utrolig nydelig album du lager.... Barnas oldemor kommer garantert til å bli kjempeglad for denne flotte gaven... :o)

Liker veldig godt layouten til siste siden, det var et fint bilde av familien, og det var så koselig med alle de røde hjertene...

Fint bilde til profilen også... minner meg på at jeg skulle ha oppdatert min egen profil... SMIL...

Ha en fin dag, Vibeche