12. november 2006

Skissecupen 14

Da var det siste runde for min del i skissecupen, det har vært utrolig mye moro og jeg har lært enormt mye, føler at jeg har utviklet meg veldig og samtidig blitt bedre kjent med fantastiske mennesker på papirgleder som virkelig kan det med å hjelp og utfordre en.
Det er litt vedmodig at det er over nå men samtidig er det litt godt for da ligger det ikke noe press på en tidsmessig.
Her er ihverfall mitt siste bidrag i denne runden, og satser på at det kommer en ny runde neste år :) Her er vi i Paris og det var masse lekker mat og godsaker...NAM


Kjempe flott skisse Gudrun, tusen takk for utfordringen :)

2 kommentarer:

Lene S sa...

Veldig fin løsning av skissen! Lengter tilbake til Paris når jeg ser bildene dine... Jeg har nok falt litt ekstra for denne byen ;o)

gudrun sa...

Kjempefint bidrag, Vibeche!! :)
Så gøy at du likte skissen.
Lykke til!!