3. november 2006

Vinterstemning og Høststemning

Dette våknet jeg opp til i dag, fikk masse julestemning :) Ikke så mye snø, men akkurat passelig.
Bare måtte ta et bildet av sesongens første snø i Bergen.


Vi dro til byn i dag med hele avd vår i barnehagen, og der var det ikke noe snø.
Vi gikk til barnas hus i byn og gikk forbi teateret og dette flotte treet, vi koste oss med å kaste masse løv opp i luften, og jeg sto selvsagt og tok bilder :) En flott dag i byn


Se det flotte høsttreet, nydelige farger og jeg bare måtte ta bilde av det :) Snakk om høst og vinter i en og samme by.

2 kommentarer:

banglamarie sa...

Det snødde da jeg gikk å la meg... men jeg sto nok litt for sent opp til å kunne se snøen (rødme...) Kallflott første-snø i Bergen bilde! Og høsttrær er bare NYDELIG. FAnt et ved Icabutikken. HAr du sett det? Store løvtrær med gule og orange blader. Tok Amalie med dit idag for å ta bilde.

Å nå var jeg i masehumør.... bla, bla, bla ;)

-Marie :)

Lene S sa...

Så stilige bilder!! Morsomt med to så forskjellige scenarier i en og samme by..på samme dag! Kan bli et artig sccrappe tema dette! ;o)