30. desember 2006

Julepose og kule

På baksiden av denne godteposen er det bilde av jentene, det ble som et julekort da en rev av snopeposen :)




Her har jeg laget julekortposer til noen venner av oss, og oppi de hadde jeg en liten snopepose til ungene, pluss julekuler av barna deres, sånn som du ser litt lenger under her.







Disse var kjempe gøye å lage men jeg brukte litt tid på de, idèen kom fra da jeg var på papirgleder med demostrasjon med Gary (godteposen) og jeg så den flotte papirposen Theoline hadde laget :) Tusen takk for all inspirasjonen.



Julekuler som Sandra laget til jul. Disse ga vi også vekk i julegave og det ble meget godt mottatt :) Vi hadde det kjempe gøyt da vi laget de og det gikk fort unna. Camilla har også laget men jeg har ennå ikke fått tatt bilder av de.
Har brukt nesten hele oppskriften til Marie (julekalenderen på PG.)










Se hvor flotte de ble, både forsiden og baksiden, tenkte kanskje jeg klarer å lage sånne hvert år til de blir voksne. Artig å se hvordan de forandre seg iløpet av året og årene :)
PS: klikker du på bildene kommer de opp større, slik at en kan se detaljene

5 kommentarer:

Unknown sa...

Du har vært så enormt kreativ og produktiv... Jeg digger både julekulene og kortene med godteposene.... :-))

Ønsker deg og din familie et spennende Nytt år 2007...

Anonym sa...

kjempefine julekuler.jeg gleder meg allerede til neste ladning med julekuler som vi har ønsket oss.
GRATULERER MED DAGEN.

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Takk for det, ikke bare bare å fylle år på nyttårsaften ;)
Julekulene skal dere få vettu ;)

Ingvild sa...

Wow så mye flott du har laget. God ide med de godteposene - skal huske den til neste jul!

Ønsker deg et riktig godt nytt år
(grattis med dagen i går...;o) )

Lene S sa...

Så mye fint du har laget! Ville bare ønske deg godt nytt år, men jeg ser at en bursdagsgratulasjon er på sin plass også:

Hæppi børsdæj!!!

Klem Lene :o)