10. mars 2007

Flotte stempler fra Gudrun :)

SE - hva jeg fikk i posten i går :)
Tusen takk Gudrun for det koselige kortet med hilsen på, jeg ble så glad :)

Look- what I got in the mail yesterday :)
My internet friend
Gudrun makes this stamps and I just adore them.
I have a few of them, but I have to get some more. These stamps are from her brand new stampcollection.
She sent me this lovely card:


Her er noen av de nye stemplene til Gudrun :) Er de ikke flotte, bestilte bare et par stk men jeg ser jo det at jeg må legge inn en liten bestilling til. Klarer jo ikke la være å handle når det finnes så masse flotte stempler. Og de er så anvennlige og så gøye å bruke. Ta å sjekk ut Gudruns sin blog, der hun har fargelagt flere av de nye stemplene sine og ikke minst Papirmølla der hun har stempler fra tidligere kolleksjoner :)





























Here you have some stamps from her earlier stamp collection and you can check them out here: Gunns papirmølla and from her new stamp collection you can check out her blog : Gudrun
Her er noe av utvalget av de andre stemplene til Gudrun, jeg har en god del men ikke alle, (har ikke lagt ut alle) så sjekk ut Gunns papirmølle :)




























































Jeg elsker disse flotte stemlene og jeg synes det er mye gøyere å lage kort etter jeg fikk disse i hus, så jeg anbefaler alle til å sjekke ut stemplene til Gudrun :)
Samtidig vil jeg takke alle som titter innom bloggen min, det er så koselig. Og er det noe dere lurer på så er det bare til å ta kontakt med meg, enten på mail eller privat :)
Ha en koselig helg alle sammen :)

5 kommentarer:

Unknown sa...

That card is so beautiflul! Thise stamps are just too cool!

Berit sa...

Helt enig med deg - de nye stemplene til Gudrun er helt RÅ! Må se å få bestilt meg noen - må bare spare opp litt grunker først:)

Ønsker deg en fin uke!
KLEM

Unknown sa...

Fullstendig enig....
Stmeplene til Gudrun er fantastisk flotte.... :-)

Scrapliften din av Marie er vannvittig fin, liker alle hjertene... :-)

Ha en scrappende flott uke...

Gigi sa...

omg...those stamps are so wonderful! your friend definitely has a creative gift! gorgeous happy images...so very cool!

Marjolein sa...

I totally love these stamps! Do you know if they are sold out of Norway? Maybe in Canada?