8. mars 2007

Scrapliftcup 2007

This is my scrap lift from Marie.
I just love her layout, and she is one of my favorite inspiration.
The picture is of Katja, my brother in law`s little girl :)

Her har jeg scrapliftet en side av Marie, jeg bare digge siden hennes med alle hjertene. Det måtte bli en skikkelig ROSA side, det var så lenge siden....haha.
Jeg har sydd på siden og det var litt av et arbeid men kjempe gøyt :) Kommer til å gjøre mer av det, gøyt å prøve ut nye ting. Er litt sånn bling-bling jente for tiden :)


Denne siden har jeg sendt inn til scrapliftcupen på Papirgleder, selv om jeg egentlig ikke hadde tenkt å delta, men da jeg så Marie sin LO, kunne jeg ikke bare la være :)

2 kommentarer:

banglamarie sa...

Så søt og flott layout!
Koselig at du lot deg inspirere!!
Love råååååååååååååsa ;)

Gigi sa...

oh this is absolutely gorgeous!!! love all of the soft pinks & patterns...with that beautiful photo...it is just so wonderful vibeche! i may scraplift your scraplift! lol!!

hope you have a great weekend! take it easy & talk to you soon - hadet my friend!! gigi