26. juni 2007

6x12 feber

Slenger ut en siden jeg har gjort i løpet av de siste dagene. Må bare innrømme det, jeg er blitt helt hekta på 6x12. Det er en så kul størrelse å jobbe med, og jeg bare koser meg.







Den siste tiden har jeg laget 2 sider pr kveld og kan ikke vente til å begynne med neste side.

Nå har jeg bare en dag igjen på jobben og så er det laaaang ferie, det skal bli kjempe godt. Tenker det blir en del scrapping på meg før vi reiser til syden. Der blir det nok ikke noe annet enn litt journalscrapping. Men heldigvis med litt bilder siden jeg har gått til innkjøp av en liten miniprinter :) Det er ikke lenge en klarer seg uten litt scrapping.

Nyt livet folkens :)

8 kommentarer:

Gigi sa...

oh my!!! you are ROCKING the 6x12!!!

Jill sa...

Det er så kult format vibeche!!!
Får du album og plastlommer i samme str?
Kjempefint det bildet av din bror, passe maskulin og passe leken stil på siden din!
Jeg fikk mld din om bestillingen vår, det gjør ingenting.
Ha en fin dag!

Carrin sa...

Ja,6x12 er faktisk et kjempekult format. Flott LO du hadde laga!!

Malin a.k.a. Boop sa...

Kjempekult format på LO'ene. Så effektiv du er. To LOer pr kveld? Dåner... det er nesten det jeg gjør på en mnd..

Stine sa...

Så stilig LO, det formatet der har jeg også litt lyst å prøve. Er imponert over hvior effektiv du er, og så lurt det hørtes ut med miniprinter!

Ha en finfin dag! :)

Marit sa...

Det formatet har jeg kikket på også. Det ser så kult ut. og så lett å tilpasse alle 12'12 arkene vi allerede har :D

Heidi sa...

Du er RÅ på dette formatet Vibeche!!! Jeg har så vidt begynt å teste letter jeg...fnis...

Gladie sa...

Så kult format! Det der tror eg må være midt i blinken for meg og :) Koser meg glugg ihjel med chipboardalbum, sidene der er 6x7 og det er liksom litt feil ;) Og så blir de helt umulig å lukke siden jeg liksom må ha med litt stæsj. ;) Nei 6x12, det ruler - og du ruler formatet! Lekre sider du har laget! :)