24. juni 2007

Paris tagboken

Som jeg lovet: Her er noen av sidene fra Paris tagboken min :)
Det å oppleve Paris var helt fantastisk og jeg håper virkelig at jeg få reise tilbake dit. Byen har utrolig mye spennende å by på, og en trenger flere dager på opplevelsene. Jeg håper også at vi neste gang kan oppleve Solkongens slott og selvsagt DisneyParken :)

Her er vi ved Triumfbuen, vi gikk også helt opp på toppen og fikk sett ut over Champs-Elysees. Tekst står inni tagene.

Bilder fra utvendig og innvendig av Louvre. Louvre var utrolig stort og det var enormt mye å se, vi fikk dessverre ikke sett alt pga tid, men fikk med oss det viktigste for oss.

Her er vi utenfor og inni Notre-Dame, bygningen var bare helt fantastisk, en ble litt satt ut over arkitekturen.


Eiffeltårnet er jo et "must" når en er i Paris. Personlig synes jeg ikke selve Eiffeltårnet er så fantastisk flott, men for en fantastisk utsikt en får, der blir en helt WOW.


Sacre-Coeur er bare en fantastisk flott kirke som ligger på det høyseste punktet i Paris. En fikk dessverre ikke tatt bilder der inni, men det gjorde ikke noe. Opplevelsen var nok i seg selv. Den andre siden er av Rune og meg mens vi er på Champs-Elysees, her er vi ibegynnelsen av gaten som går i rett linje nedover.

Har en del sider til, men de får dere ikke se, for jeg heller oppfordrer dere alle til å ta dere en tur til Paris og virkelig oppleve byen, både når det gjelder synet og nytelser. Masse gode delikatesser der nede også :)

2 kommentarer:

banglamarie sa...

Nydelig bok Vibeche!!
Utrolig kjekt å scrappe sammen med deg og se boken fra papir til bok :)
Flotte feriebilder og mange flotte detaljer!!!

Jill sa...

Jeg har oxo hatt gleden av å se denne flotte boken IRL!!!!
Og seff. den er MYYYYYE flottere i virkeligheten!!!!!
Skikkelig stemningsfull og proppet med gode minner.