18. juni 2007

KoseTID

Har laget er 6x12 side av Amalie (Banglamarie sin datter) og meg.
Hun er et herlig lite sjarmtroll, som elsker å kose, snakke og fortelle.

Jeg synes det er viktig at vi tar oss tid til å lytte, kose, fortelle og sette pris på de små.
Tiden går så alt for fort og før vi vet ord av det så vil de ikke lengre sitte på fanget, kose, bli lest for eller har tid til å fortelle om ting.


Bildet av Amalie og meg er tatt av Marie :)

Jeg er litt sånn "all over" når det gjelder størrelser på album, må hele tiden ha noe nytt å strekke meg etter, men dette var virkelig et gøyt format, som jeg definitivt kommer til å bruke flere ganger ihverfall for en periode...fnis :)

4 kommentarer:

Ann Hedvig sa...

Ble kjempestilig Vibeche :)

Får vi se albumet også??

Klem

banglamarie sa...

ÅÅÅÅ så lekker den ble :)
Stilig format og jeg synes det er en gjennomført WOW-layout (og det er ikke fordi Amalie er med*fnis*)

Flott bilde (hi, hi...kan ikke si annet siden jeg tok det) og utrolig koselig layout. Så sant alt du sier. Tiden går fort og vi må lære oss å sette av tid til disse små mens de er små. Det er du flink til!!

Jill sa...

Koselig side i et utrolig spennende format!
Alt stemmer på denne siden Vibeche, farger komposisjon og papirvalg!
Helt smashing!

Monica sa...

kjempelekker!! Spennende format, lurer på om jeg tør prøve 6x12 noengang?
Ha en fin st.hans helg!