5. juni 2007

Journal Stempler

Her er 2 sider som jeg har laget i går og i dag. Har blitt så inspirert av disse flotte nye journal stemplene til Marie :) Hun har nå fått den store størrelsen som er til scrapbooking og de passer bare så perfekt :) Jeg er blitt helt forelsket i de, kan virkelig anbefale de på det varmeste.



På dette bildet har jeg brukt både et stort og et lite :)
Hvis du ikke har noen av disse flotte og annvenlige stemplene, så vil jeg virkelig anbefale dere å skaffe et par stk. De kan brukes til alt :) Du finner på Banglamarie.no
Ellers vil jeg bare si tusen takk til deg Marie, du er verdens beste venninne :)

3 kommentarer:

banglamarie sa...

Det er så kjekt å se stemplene i bruk :)
Tusen takk for at du lot deg inspirere til å bruke de!!!
Kjempekoselige sider begge to!!

Stor klem til deg :)

Åshild sa...

Flott reklame for Marie-stemplene, Vibeche! Flotte LO'er!

Ha en fin helg :)

Jill sa...

Kjempefine Lo'er Vibeche!!!
Jeg har sagt det før, de er SÅ utrolig heldige de ungene som får barnehagealbum fra deg når de slutter! Tenk for et minne!!!!
God Helg!