3. juni 2007

Stempler :)

GRATULERER så mye Marie med dine flotte journalstempler, disse er bare super og så kjekke å ha. Har lengtet lenge etter disse flotte stemplene, og nå er de endelig her :)
Jeg ble så glad da jeg kom hjem fra Stockholm og så at det lå en pose hos meg med stemplene dine. Tusen takk ( du vet jo at jeg har ventet nesten like mye som deg)

Disse flotte stemplene kan du bestille hos Banglamarie.no/stempler og jeg kan anbefale de på det varmeste, disse kommer til å gå unna som bare det :)



Her har jeg brukt Marie sine stempler på noen sider jeg har laget til en gutt på avdelingen min :)

Disse stemplene er bare helt super til sånne små albumer, tags o.l




Tusen takk Marie, du er super :)

4 kommentarer:

Heidi sa...

Så kult å se stemplene RL!!!!! Venter en *liten* pakke i posten selv...*fnis*...og gleder meg til å bruke de!!!

banglamarie sa...

SÅ flott Vibeche :)
Måtte jo kjøre innom med de til deg :)

Ingvild sa...

Hei, herlige stempler. Har akkurat sendt inn en bestilling selv - håper det er noe igjen ;)
Flotte side til "barna dine".

Håper alt er bra ;)

Ania sa...

Kjempegøy bruk av Maries stempler! :) Og så heldig hun er som får oppbacking fra deg da :)