17. september 2007

7 kamp

Her er mitt bidrag til denne omgangen med 7 kamp, der det skulle være C&S med ett bilde og uten lim. Synes det var en utfordrende oppgave dette med å sy uten å ha limt, men veldig koselig likevel, tok bare litt lang tid :) Jeg har sydd langs bildet med perler, og tittelen er sydd med korssting.
Ellers har jeg malt med H2O.
Trykker du på bildene kommer de opp større.



Ligger også med et bilde der dere kan se at jeg har en skjult tekstbok som jeg har laget inspirert av stempelet fra Banglamarie.

Ellers har jeg vært på kus denne helgen med Gudrun og hatt det kjempe morro og lært kjempe masse, virkelig gått utenfor mine grenser og hatt det fantastisk. Skal ligge ut noen bilder av albumet som jeg laget i dag når det er litt mer ferdig montert.
Gudrun er en sprudlende person som er en kreativ sjel og er meget flink til å lære bort ting.
Takk for en super helg Gudrun :)

3 kommentarer:

banglamarie sa...

Stilig layout! OG jeg digger at du har tekst bak bildet!! KULT!! Lykke til i 7kampen :)

Aquarell sa...

Kjempeflott side!
Og så smart med tekst bak bilde!:)

Jill sa...

Herlig C og S, lekkert med perler og søm!
Lykke til i 7kampen!
Beklager så mye men jeg kan nok ikke komme på fredag, har sendt en en mld på fjesboken!
Klem