24. september 2007

Nye Lo`er

Jeg er sykemeldt for tiden fordi jeg har en arm som ikke virker, dvs si at det er ikke mye jeg skal gjøre før den verker og jeg ligger med migrene. Jeg går nå til fysioterapaut og får både akupuntur, massasje og laserbehandling. Litt smertefull behandling men hvis det virker så er jeg fornøyd.

Ellers går nå jeg hjemme, dessverre blir ikke så mye scrappings heller siden jeg får så fort vondt, men litt har jeg gjort.
Disse layoutene har jeg liftet fra smultingunn, jeg må bare si at jeg digger hennes lo`er og liker den rene og grafiske stilen hennes. Jeg har ikke pynt på disse for jeg ville ha de helt enkle.
Tusen takk for inspirasjonen, Ingunn :)

Her sitte mor og far, nyter livet og en sangria ved stranden på Tenerife


Camilla elsker å bade, hun kunne ikke svømme og flyte på ryggen helt da vi kom til Tenerife men det kunne hun da vi var ferdig med ferien vår :)

(dessverre har jeg scannet disse LO`ene inn litt skjevt inn for de er ikke det i virkeligheten)

5 kommentarer:

Ann Hedvig sa...

Stilige Lo'er du har laget Vibeche!

God bedring, stor klem (",)

Ania sa...

For et lekkert oppsett - nydelig! :) Kjipt å være sykemeldt, enda kjipere at det er en arm du kunne brukt til å scrappe mer med :p God bedring! :)

banglamarie sa...

lekre layouter!

*god bedring til armen*

Aquarell sa...

Kjempeflotte LO'er! Jeg blir bare mer og mer glad i 6x12 formatet... ;)
God bedring til armen.

Jill sa...

God bedring og riktig god helg!
Digger C&S!