4. oktober 2007

Utfordring

Papirgleder snakket vi litt om hva vi har mye av, og jeg har ganske mye chipboard og er ikke så flink til å bruke de. Dermed kom Gudrun med en utfordring til meg og de andre på Papirgleder om å lage en side med minst 3 ord i minst 3 forskjellige chipboardfonter.
Og her er mitt resultat:


Jeg har storkost meg med denne LO`en og det var utrolig gøyt å bruke forskjellige fonter i chipboards. Dette er noe jeg må gjøre flere ganger og kanskje bli litt flinkere til å bruke de omhverandre. ( men det sitter litt hardt inne, siden jeg er en litt sytematiker)
Tusen takk for utfordringen Gudrun :)
Bildet er tatt da vi var i Dublin i august. Vi var inne på den kule 50 talls diner og måtte bare bestille oss en milkshake :) Den var den beste sjokolademilkshaken jeg noen gang har drukket :) Og vi fikk kjempe masse.....mmmmmmmmmmm :)

3 kommentarer:

banglamarie sa...

hærlig utfordring da :)
og kjekt at du scrapper igjen!
Tøft med chipboard!

Aquarell sa...

Kjempeherlig layout!
Overskriften ble så kul, og jeg synes det er en skikkelig 50-talls feel over denne.:D

Stine sa...

Kjempeflott LO, får mer og mer lyst til å prøve det formatet selv. Stilig med ulike chipboards på, og den plassen så skikkelig kul ut da! :)