19. mars 2008

London sider

Jeg holder på for harde livet å bli ferdig med London albumet mitt i 6x9 format, men jeg har alt for mange bilder. Så ja det kommer til å ta en stund, ser ut som jeg aldri blir ferdig med noe lengre. Må kanskje ta litt mindre bilder?????? Nope...tror ikke det vil skje...hihi.

Her er ihverfall noen sider i albumet:


Dette lille huset lå rett innenfor Hyde Park, og det så så koselig ut. Tror ikke det bor noen der men er ikke sikker. Uansett velstelt og flott var huset ihverfall.



Her er jeg ved slottet og slapper av, som dere kan se så var været helt nydelig, en skulle ikke tro at det var i november. London har mye flott å by på.

Denne siden hører sammen med en annen, men når vi er i England så bare må vi ha fish and chips. Det bare hører med hele opplevelsen.

Ingen kommentarer: