19. mars 2008

Lek på isen

I dag har vi hatt det gøyt sammen, meg og jentene, sammen med onkel Tommie, mormor og morfar. I går bestemte jeg meg for å dra på skøyter sammen med jentene, siden Rune skulle jobbe og jeg har hatt fri denne uken. Spurte min bror om han ville være med, og plutselig var mor og far med også....kjempe gøy.
Jentene leker med Onkel Tommie, og har det kjempe gøy. Dessverre for de så er han altfor god på skøyter selv om han har brukket hånden. Skulle jo egentlig mangle siden han spiller ishockey.

Litt kappløp må vi ha: Tommie, Sandra, Pappa og Camilla


Sandra i farten

Camilla i farten

En liten pause må vi også ha


Mamma og Pappa tar noen runder på isen sammen.

Her er bilder av Sandra og Camilla som jeg har redigert litt i photoshop, har bare tatt det litt lysere og cropet de, siden jeg ikke kan så mye.

Vi hadde en utrolig koselig tid på isen og dette må vi gjenta om ikke så alt for lenge. Selv sto jeg ikke, da jeg ikke har verken skøyter eller sjangs til å klare meg på isen...hihi.

Tok masse bilder men det var ikke lett å få tatt fine bilder inne, kanskje det har litt med fotografen å gjøre????? Uansett det var heldigvis noen som ble bra da :)

Ha en fin kveld

Ingen kommentarer: