21. mars 2008

Nye LO`er

Det er sååååå deilig å ha påskeferie og jeg bare nyter livet. Vi står seint opp, spiser deilig sein frokost og bare koser oss. Ikke minst får jeg scrappet en del. En blir jo aldri ferdig med disse bildene men jeg koser meg glugg ihjel jeg med scrappingen.

Her er igjen en side av Camilla i bassenget ( ja jeg har en hel haug )
Her har jeg også brukt et av 3ndypapir.no sine clearstempel, så herlig stempel


Her er en side av mamma fra vår Londontur ( og ikke lenge før vi reiser igjen...hihi ). Hun sitter i Green Park og bare nyter livet og en kopp kaffe. Vi har nettopp sett på Buckingham Palace og dagen har vært meget aktiv, så det er godt med en pause. Vi er jo så utrolig heldig med været :)


Denne siden er laget etter en utfordring jeg fikk av Kristin på Minneriket. Jeg skulle bruke 10 forskjellige fonter (grrrrr....) Det var ikke bare lett for en som liker å ha det C&S på sine LO`er og har like fonter (bokstaver og tall) Men jeg satte meg med og dette ble resultatet mitt.

Jeg har malt alle tallene i hvitt, og deretter trykket swirler på og tatt litt glitter på til slutt.

Edit: Tallene står for antall dager vi har levd

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så stilige LO´er. Sitter med masse bilder av Cmilla i basseng jeg også gitt ;)
Kos deg i påska, nyt lange morgener og late dager :-)

Maya sa...

Så flotte sider du har laget - deilig å få unna litt bilder i påsken. Har ikke scrappet noe jeg - bare printet masse bilder som jeg snart skal ta fatt på :-)

Elisabeth sa...

Antall ÅR dere har levd? Skjønte ikke den helt jeg *blond* Likte pyntingen du hadde gjort på tallene, er det sånn embossing, eller har du stemplet med vanlig stempelpute og tatt glitter på? Er ikke så veldig inne på det med embossing, men har sett mange fine resultater på det!

Likte veldig godt LO'en med mamma'n din på! Den tror jeg at jeg må lagre som inspirasjon, likte oppsettet, og den var "rolig" i fargene :)

Håper alt er bra med deg og dine!! Hvis du er på scrapping.no-forumet, så gi meg en lyd da, jeg heter Lisa86 der inne :)