28. mars 2008

Tilbake fra PARIS



Da er vi kommet tilbake fra vår lille tur til Paris. Vi reiste søndag den 23 mars tidlig, og fikk nesten hele dagen nede i Paris. Det var oppholdsvær da vi kom, men skikkelig kaldt...brrrrr.

Vi tok turen til La Pêre Lachaise, en meget kjent kirkegård som er vannvittig stor og har mange berømtheter som ligger der, bla Jim Morrison:

Det var også andre kjente som lå på denne flotte og spesielle gravplassen som Edith Piaf og Oscar Wilde.

Senere på dagen tok vi å besøkte Sacrè-Coeur, som ligger på det høyeste punktet i Paris, tok selvsagt noen bilder oppe på Montematre


Denne gangen tok jeg ikke så mange bilder som jeg gjorde sist gang vi var i Paris, men selvsagt har jeg flere enn disse. De skal jeg laste opp en annen dag og fortelle mer om turen vår. Fortsettelsen følger.............................................


1 kommentar:

Aquarell sa...

Åååå, så fine bilder! vil også til Paris... *sukk*
Ta en liten titt i bloggen min, forresten...;)