30. august 2008

Noen LO`er

Tenkte jeg skulle vise dere noe albumsider jeg har laget i det siste (har fått laget endel men alt er ikke blitt tatt bilder av og lastet inn på maskinen).

Men her er ihverfall noe av det jeg har laget:

En kollasje fra photosession vi hadde en kveld i Tyrkia


Min bror var med ned på stranden og selvsagt måttte jeg ta noen bilder av han også....kjekke karen.


Et av mine favoritt bilde av Camilla som sikkert blir scrappet et par ganger ;)


Den over og den under mangler tittel, men det er fordi jeg ikke er helt sikker på
om jeg har lyst til å ha tittler på de.


Takk for at du titter innom bloggen min.

5 kommentarer:

Camilla G sa...

Åh så mange flotte layouter, knallfin den av broren din. Likte den sparsomme pyntingen. Og så er jeg alltiod fan av collager, vil gjerne lage flere selv, så jeg lagrer den for lift! Er så greit når jeg vil ha mest mulig bilder med for å fotelle historien. Ellers synes jeg det avr en veldig god idè og rett og slett avtale/ sette av tid til en fotosession. Jeg tenker alltid senere, senere, senere. Og ender bare opp emd en haug snapshots av deltakerene- og heller bedre og mer planlagt bilder av natur/ detaljer osv. Så enste gang jeg er på tur blir det fotosession:) Skulle bare innom og myse og ønske deg en flott helg, egentlig!

Vibeke sa...

Du tar så fine bilder!!! Kjempefine Loer du har lagd!!:)

Aquarell sa...

Kjempeflotte LOer!
Du er virkelig i siget med feriebildene dine.:D

Elisabeth sa...

Kjempeflotte lo'er du har laget! Likte veldig godt den med bildemontasjen på :) Nå har jeg lagt ut nye bilder i bloggen min også :)

Gladie sa...

Så lekre LO'er du har laga, fantastiske farger både i bildene og på sidene! :)