25. august 2008

Scrappekveld

Jeg og Marie hadde et lite treff borte i bhg/borettslaget grendahus på fredag. Vi var bare 4 stk ( 3 som ikke kunne komme) og vi storkoste oss. Denne kvelden fikk jeg gjort mye med god hjelp fra Marie. Det var deilig å scrappe igjen, synes det har stått fast nå en stund (dvs samme oppsett lenge)

Denne første her er en lettersize : Camilla på båtturen ved Alanyakysten og hun ser drømmende ut over havet, jeg liker dette bildet så godt :)

Disse sidene er fra da jeg og mor var i London høsten 2007, første gangen vi reiste bort sammen dit og vi storkoser oss. Vi er typiske turister og jeg tar bilder av alt....hihi.


Farao: Vi er i British Museum, egyptiske delen.
Oppsettet er liftet av smultringunn.



Sider av ting du forbinder med England:

Takk for en koselig kveld jenter og en ekstra takk til Marie for nydelig blondepakke (se bilde over) og for all god hjelp.
Håper ikke det blir lenge til neste gang igjen ;)

Klem

5 kommentarer:

S_U_F_69 sa...

Det var noen flotte layouter! Helt nydelig hvordan du har fått frem stemningen på den øverste.

Gladie sa...

Jøss, skal si du har fått scrappa mye :) Lekre sider - spesielt den første var helt fantastisk! :)

banglamarie sa...

så kos med barnehagescrappings igjen. håper ikke det blir like lenge til neste gang for dette var virkelig kreativ innput. Skikkelig kos å scrappe med deg, Christine og AnneBritt.

Layoutene dine er så flotte! Gøy å se deg scrappe :)

Aquarell sa...

Kjempeflotte sider! Morsomme bilder fra England.:D

Kristine sa...

Så kjekt at du scrapper igjen da ;) Nydelig LO'er du har fått laget.