3. november 2008

En herlig helg i Stavanger (masse bilder)

Tidlig fredagsmorning gikk vårt fly til Stavanger og Papirfesten. Endelig var helgen kommet og gjett om vi gledet oss. Det var noen morgentrøtte tryner som stilte opp på flyplassen kl 0615.
Oddbjørg var så snill og gjestfri at hun inviterte oss på deilig frokost, det smakte helt fortreffelig og var utrolig koselig.
På flyplassen i Stavanger

Etter frokosten kom Mo9ca bort og vi alle gikk til PWC-messen.
Helt nydelig vær hadde vi.
Etter messen, ble vi kjørt til hotellet, der vi pakket ut,stelte oss og gjorde klar alle scrappesakene til Papirfesten.
Her sitter Marie i dronningstolen og venter på resten av gjengen.
Synes disse stolene var bare utrolig kule.
Da vi var i resepsjonen og ventet på de andre, traff vi på Nina og Linn K (pucca)
Vi måtte ha litt mat før Papirfesten startet og gikk på Dolly. Der gikk det tid kan du tro, har aldri ventet så lenge på noen pizzaer og ikke minst en salat (ikke sant Eli)
Søte, koselige jenter
Da er vi endelig ankommet lokalene
Her er vi sammen med kursholderen Sharon Kropp, "Little Yellow Bicycle"
Marie med sitt ferdige album
Lørdagen:
Dagen våres startet med kurs kl 930 hos MME og kursholder er Trisha Ladouceur, et fyrverkeri av en kvinne. Kjempe koselig dame.

Renate og Marie på kurs hos Trisha, dette kurset var helt fult.

Eli og Gry var også med på kurset.

Og selvsagt måtte vi ta bilder sammen med kursholder.

Renate/puggi (hobbykroken)

Berit (hobbykroken)
Trisha som var overbegeistret for Eli sin nydelige LO.
Hun tok en haug med bilder av den.

Oddbjørg og Eli.


Endel av gjengen som er på Papirfesten

(beklager men jeg husker ikke hvem som tok bildet.)
Resten av bildene under er tatt av Oddbjørg (med unntak av flybildet da), hun lånte kameraet mitt og skulle ta bilder av oss 4kløver, og herlige Catalina og Trollemor showet som bare det. Digger disse bildene, skikkelig humorbilder. Tusen takk Oddbjørg, digger det når folk leker med fotoapperatet.
Se på disse herlige jentene
Titt tei
Litt av varemerket denne helgen (intern humor)


Noen skyggebilder, gjett hvem som er skyggene....hihi.

Da var tiden kommet for å vende nesen hjem igjen til Bergen......litt trist over at helgen allerede er slutt men med lovnad om at vi kommer tilbake neste år.

Har hatt en helt fantastisk flott helg med mye glede, humor og opplevelser. Utrolig kjekt å bli kjent med dere og tusen takk for all inspirasjon. Dere er utrolig dyktige og internett yter ikke nok rettferdighet over de flotte albumsidene deres.

Tusen takk for oss :D

LO`er som er laget kommer kanskje på bloggen senere, men siden dette innlegget var så utrolig langt så gadd jeg ikke.

13 kommentarer:

Anne-Britt sa...

Jøss, ser ut som dere har hatt en super koselig helg. Takk for titten. Så kjekt med alle minnene;) God natta klem fra Anne-Britt

mo9ca sa...

Å kjære Vibeche!! Tusen takk for en fantastisk flott helg!! Det var en stor glede å få lov til å bli kjent med dere - fire fyrverkeri av noen damer!! Gosj!!
Gleder meg alt til neste gang vi skal treffes, må ikke bli for lenge til :)
Digger bildene du har lastet ned i bloggen din, takk!!

Ha en super kveld!!
*stor klem*

Eli sa...

Hohoho - himmel som jeg ler her. Wheeih vet du ;)*veiver med fingrene* Herlig bilder og det ser jo faktisk ut som vi har det så moro som jeg sitter her og kjenner på at vi hadde. Deilig!! Fantastisk helg, fantastiske damer, fantastisk moro - kunne ikke ha blitt bedre. Juhuuu og tjolahopp og sånt noe, og så sees vi på onsdag :) :)

Klem, klem, klem

Eli sa...

AND - digger grimasebildet av Trisha - og så kooselig bilde av meg og Oddbjørg, og du; hvem tok bilde der jeg var med også sammen med Trisha? Altså jeg SKAL ha en me and-side *fnis* OG; linselusen er bare DE beste!! :)

Oddbjørg sa...

FANTASTISK GØYE bilder....rådigger dem.
Kan ikke si annet enn TAKK for at jeg fikk bli kjent med deg. Du er en utrolig flott jente/dame. Rådigger deg.
KLEEEEEEEEEEEEEEEEM :)

Elisabeth Helland sa...

åh kjære søte menneskebarn....jeg ler så tårene triller her jeg sitter nysminket og klar for en ny dag...hihi.... jeg må si jeg gleder meg til å treffe deg igjen, humørfylt og herlig som du er......det har vært tidenes beste helg på ei lang lang tid.....takk for at du var en del av den....klem

banglamarie sa...

OH MY!!! Utrolig masse gøye bilder. Gleder meg til du kommer på besøk i dag med alle bildene *mimre mimre* :)
YEY for en herlig helg!!!

Trollemor sa...

Tuuusen takk! Takk for at du var med på å gjøre helgen til det den var- en helt fantastisk morsom helg. Føler meg priviligert som får omgås så mange flotte damer, deg inkludert!
Masse morsomme bilder, jeg ler så jeg får vondt i magen bare av å se på dem. Igjen, takk!

Linn sa...

Så herlig med masse bilder!!! Veldig hyggelig å bli kjent med deg også : ) Har hatt en flott helg med masse kule og dyktige damer. Håper vi treffes igjen!

Trisha Ladouceur sa...

Thanks for a fabulous weekend! It was great chatting with you all and I was so inspired by your amazing talents! You girls ROCKED and I look forward to hopefully one day seeing you again!

Keep in touch:)
Trisha

Nina`s Rosa verden sa...

Hei hei og takk for sist!!
Utrolig hyggelig helg, og veldig glad for at vi ble bedre kjent!!
Så mange herlige bilder du har tatt da!!!smiler godt her:-)
Tusen takk for narkotikaen, det hjalp!! :-)
Håper vi treffes på treff igjen!!
Klem!

Ania sa...

Herlige bilder og herlig rapport!!! :D :D

Anonym sa...

Kjempe flotte bilder fra en knall kjekk helg