17. november 2008

WOW - for en helg!!!!!!

Jeg har hatt en aldeles herlig helg med gode venner.
På fredag dro jeg på koselig jentetur med Gry, Marie og Eli til Tysnes. Gry startet med å lage en deilig middagskos: Tacopai med salat, den var bare kanongod, deretter ble det scrapping på oss. Vi hadde stor tumbleplass og vi klarte å bruke alt. Latteren satt løs og vi storkoste oss, det ble en sen natt før vi endelig krøp til sengs. Jeg og Eli delte dobbelseng, og vi begge lå å snakket ut i de små nattetimer før søvnen overfalt oss.
Vi sto forholdsvis tidlig opp igjen og spiste frokost før vi igjen startet på scrappingen. Sonja og Ellen kom inn på lørdags formiddag og vi fikk litt tid sammen før jeg måtte reise tilbake.
Vi tok noen bilder sammen og jeg gleder meg til å se de andre sine.

Grunnen til at jeg måtte hjem allerede lørdagen var at vi hadde invitert til Halloweenfest for de voksne. Ja jeg vet at vi er seint ute, men vi prøvde å få det til å klaffe for de fleste.
Jeg som vanlig laget noen avkuttete heksefingre og dette året laget jeg Jansons fristelse,
en svensk matrett som jeg bare elsker.
Vi dro igang festen med en punsj som bare smaker fantastisk. (pappas oppskrift)
Vi hadde som vanlig en piknikfest der alle kom med hver sin matrett.
Det er en herlig nytelse og opplevelse for smaksganene.
Her Rune og jeg ferdig utkledd og meget klar for at festen skal starte.
Dessverre glemte jeg å ta bilder av all den deilige maten som kom på bordet, men tro meg den var helt fantastisk.

Beate

Trond

Kine

Kjersti

Christian

Hilde

Morten

Elisabeth

Frode

Julio

Håvard
De gøyeste bildene får en når festen er kommet skikkelig i gang. Jeg har denne gangen ikke tatt så mange bilder, da det var nok av andre "fotografer" tilstede. Deres bilder har jeg ikke fått ennå, men jeg gleder meg masse til å se de. Det nemlig blitzet hele tiden.
Under her er et lite utvalg av mine bilder den kvelden:
Julio og Christian

Trond og meg, jeg har fått gullpenger av vår araber som du kan se i bakgrunnen.

Trond har fått lånt en maske av Christian (han samler på fæle masker)

Jeg har fått låneprøve Elisabeth sine briller, og en kan trygt si at jeg
kunne ikke se noe særlig igjennom de.
Det var en billig rus, var akkurat som jeg ble kanonbrisen.
Et kosebilde av meg og Beate. Vi hadde det kjempegøyt.
Jeg storkoste meg til langt på natt og kan si at jeg slet ganske heftig på søndagen.
Den ble rett og slett sovet bort.
Men jeg allerede gleder meg til neste år, dette har jo blitt en tradisjon.

Tilslutt: Tusen takk alle sammen for en herlig helg, dere er fantastiske
og jeg har det mye morro med dere alle sammen.
En stor klem til dere alle og enhver.

8 kommentarer:

Anne sa...

Du verden for noen flotte folk i haloweenfest. Utrolig bra kostymer på alle sammen. Og de fingrene så jo skikkig ekle ut :-)

Anne sa...

Glemte jo å kommentere scrappetreffet :-) Det så utrolig koselig ut med scrapping og gode venner.

Eli sa...

Hey girl :) Holdt på å dø når det tikket inn mms fra deg - skikkelig gørrekkeldiggskummeluggent bilde jo *fnis* Ser og leser at du hadde det kjempekos med festen og det var SÅ bra siden du ikke hadde lyst til å dra fra oss. Takk for en super helg; og du var savnet altså!! KLEM

banglamarie sa...

oooooH Spoooooky. Kule kostymer og gjennomført fest!!

Takk for en fin helg :)
Veldig koselig at du kunne være med oss halve helgen ihvertfall :)
Gleder meg til å få noen bilder på mail siden jeg tok omtrent ingen bilder....

Ann Hedvig sa...

Ser ut til at du har kost deg kjempemasse både på tur og med Halloween fest.

Stilig at alle på festen har kledd seg skikkelig ut, ikke bare tatt på seg en hatt ;o)

Sonja sa...

ÅHHHH de fingrene hva er de?? Ekle(",) Kule utkledninger! Og takk for fin helg, håper vi får mer tid sammen neste gang!

Klem, Sonja

Anne-Britt sa...

Utrolig flotte kostymer på alle sammen. Du var jo skikkelig stilig;) og så deilige de fingrene så ut da *knis*. Så ut som dere hadde en kjekk hyttetur. Håper du har det bra. Klem

Anonym sa...

Ser ut som at dere hadde det kjempefint på hyttetur. :)