23. juni 2009

Stalheim, del 2

Her kommer fortsettelsen fra turen vår til Stalheim.
Her er bildene fra turen inn til Stalheimfossen:
Vannet var helt utrolig klart, og nydelig farge.
Måtte bare leke meg litt i photoshop:
Rune bare måtte smake på vannet:


Bildet av meg er dessverre uklart, men jeg liker bildet likevel:

Mektige krefter i vannet, fasinerende å se på:

Stalheimfossen; stor og mektig og veldig bråkete:

Herlige farge og masse liv i vannet:
Jeg er litt imponert over fossefallet, og en føler
seg så liten og maktesløs i møte med slik styrke:


Vi ble litt fasinert over styken fossen har,
og ikke minst alt bråket.


Turen inn til Stalheimfossen var ikke så lang, men den var fasinerende.

-

Har en del bilder til som jeg ikke har fikset, men får se om de kommer inn hit

eller om de bare havner på facebook.

Takk for at du tok tid til å titte

2 kommentarer:

Aquarell sa...

Er så imponert over alle de flotte bildene dere har tatt!:D

Eli sa...

Stalheimsfossen er et syn - og som du skriver; det bråker og det er kjempefascinerende å stå i all lyden syns jeg. Ikke dumt at det er kort å gå inn til den heller. Kjekt med sånne turer og ;) :) Klem