22. oktober 2009

Papirfesten 2009

Papirfesten 2009 var en herlig opplevelse, jeg traff mange mennesker som jeg har bare visst hvem var over internett, men fikk nå møte de i RL. Og alle sammen var like utrolig herlige som jeg trodde :)

Papirfesten begynte fredag den 16 oktober og vi stilte tidlig på flyplassen
for å få med oss alt Stavanger hadde å by på.
Vi tuslet litt rundt i Stavanger og koste oss, rett og slett nøt livet.


Nydelig vær og vi må ha et lite gruppebilde :)


Juuuhuuu, her er vi.
Vi møtte på Kine og Trude Julie nede ved Geoparken.


Gjengen koser seg i Geoparken.


I Geoparken.


Utsikten fra Geoparken.


Måtte jo ta noen bilder av denne kule veggen nede ved Geoparken.
Herlige spreke farger og morsomme figurer.


Dette var fredagen og jeg tok ikke så mange bilder, dvs jeg tok egentlig lite bilder på hele turen og har vært så helig å fått bilder fra de andre jentene som jeg reiste med.

Ellen ønsket et tur til Stavanger på lørdagen og jeg hev meg på.
Været var nydelig og det var godt med en liten pause midt på dagen for å nyte livet litt ekstra.


Nydelig


Nydelig kunst på gateveggen.


Kule farger i Stavangers berømte gate:
Øvre Holmegate.
Alle husene er malt i herlige pastellfarger, og det finnes mange
alternative og artige butikker og kafeer her.

Ellen har tatt disse bildene med meg på med mitt kamera.


En ultrakul vegg som jeg måtte ha litt holdning til ;)

En liten pause måtte vi ha, og valget falt på Sjokoladepiken.
En utrolig herlig liten kafe med utrolig god sjokolade som de laget selv.
En opplevelse.


Noe av utvalget de hadde.


Ellen sin kos.


Jeg hadde meg en kopp varm sjokolade,
aldri smakt noe så godt.

Etter kafebesøket, tuslet vi litt rundt i Stavanger og nøt den flotte høstdagen.


Høststemning i Stavanger sentrum.


Høsten i Stavanger sentrum


Søte Ellen.
Utrolig kjekt å tilbringe dagen sammen med deg i Stavanger.


En aldeles nydelig høstdag.
Ellen har tatt bildet av meg med mitt kamera.

Så var vi tilbake til Papirfestlokalet, og ut i de sene nattetimene :


Herlige Mari, som alltid er like smilende og blid :)
Det var utrolig kjekt å treffe deg igjen.


Skjønne Oddbjørg, som alltid er like smilende og kreativ :)
Så kjekt å se deg igjen.


Søte Monica, utrolig kjekt å bli kjent med deg og snakke med deg :)
Du er bare helt herlig.


Søte Kristin, du er et herlig menneske, morsom og gavmild.
Det var veldig kjekt å bli kjent med deg :)


Ania storkoser seg og har det morsomt ;)
Søte rare lille Ania, fotografen vår.
Takket være henne at vi har så mange flotte bilder fra papirfesten i år.



Bergensgjengen sitt bord

Søndagen tok jeg ingen bilder men har fått noen bilder av Ania.


Her har vi Fatima, Monica, Mari og Linda.

Deler av folket som deltok på Papirfesten 2009.
Vi var tilsammen 122 stk.



Tusen takk for at dere alle gjorde dette til en super helg <3

Tilslutt et bilde fra flyplassen, der jeg bare digger skriften bak oss:





7 kommentarer:

_Kine sa...

Det var så koselig å få møte deg! Og jeg angrer bare sååå på at vi faktisk ikke satt oss ned på Sjokoladepikene da vi var innom. Neste år vil jeg se mer av Stavanger :)

Mari sa...

det var så koselig å treffe deg også!!!!
du er så smilende og sprudlende, og det smitter virkelig av!!!!
Håper ikke det blir så lenge til neste gang vi sees!?
Hook deg opp på skype, så kan vi scrappe sammen på webkamera:)

klem og suss!!!!

Ellen* sa...

Så koselig rapport! Gleder meg til å se på dine bilder også, rakk det ikke igår kveld. Det var supekoselig å sitte overfor deg, med lange bein og det hele - og en deilig bytur var det!:o)
Forresten - kjempeflott header du har laga deg!
Ha en strålende torsdag! *klem*

Eli sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Salte sa...

HERLIGE BILDER DU HAR TATT! TAKK FOR EN FANTASTISK HELG! - ER LITT RUNDT I DAG OG FEIRER INTERNASJONAL CAPS LOCK DAY - DERFOR UPPERCASE *LER*

Eli sa...

*fniser av herlige Salte*

Ania sa...

Haha. Skulle si noe om posten/bildene men må bare le av Salte gitt :P Eh jah. Tusen takk for turen!!! Neste år må jeg få med meg sjokoladepiken og shitveggen iallefall, begge så digg/kule ut!! :D Gleder meg til neste tur :) :)