11. oktober 2009

Tur til Viggohytten <3

På fredag var det flott vær i Bergen, med først sol og deretter overskyet.
Jeg fant ut at jeg hadde lyst til å gå på tur siden det var lenge siden vi hadde gjort pga været.

Så vi dro til Spelhaugen, og gikk inn i Kanadaskogen og videre derifra til Viggohytten.
Der har jeg aldri vært før og ante ikke hva som lå foran meg. Det gikk oppover nesten hele veien og naturen var bare helt utrolig vakker med sine deilige høstfarger.


















Jeg gikk og smilte hele veien opp, det var så deilig å komme seg ut i skog og mark.
Høsten er deilig og jeg digger fargene.
Også blir jeg så glad når jeg får ha kamera med og ta også noen tøyse bilder ;)
Krysser fingrene for at været holder slik at jeg får mange flere slike turer i høst,
for jeg er ikke like begeistret for å gå på tur i regnværet.

Ønsker alle en riktig fin uke :)

4 kommentarer:

Monica sa...

Å, så fine bilder Vibeche :)
Skjønner godt du smilte hele veien opp! Herlig med sol og deilig høstvær :))))

Vi får ta oss en fototur snart vi :))

Ønsker deg også en fin uke!!

Klem

Aquarell sa...

Nydelige bilder!
Ser ut som en skikkelig herlig tur.:D

Ingvild sa...

Så flotte bilder. Ser ut som dere hadde en herlig tur.
Håper du får en flott uke ;o)

Anonym sa...

nydelige bilder vibeche.ha en riktig fin uke du og. vigdis