20. desember 2009

Hordnesskogen

Det kom masse snø i går, og jeg fikk sånn julestemning av dette vakre vinterlandskapet.
Jeg hadde lyst til å gå en tur ute og bare nyte det.
Snøen er tørr og fin (jada, men husk jeg bor i Bergen,
her er den som regel som slaps, eller våt og tung)
Litt tungt å gå i så mye snø, men bare koste meg uten å tenke at dette skulle
være en treningsøkt.

Fotoapperatet fikk være med denne gangen, og jeg tok noen bilder.
Egentlig skulle jeg ha vært på fotojakt etter flotte bildemotiver,
men i dag ville jeg bare kose meg og nyte livet.

Her er noen få bilder fra turen min i dag:


Jeg er klar for en skogstur i nydelige Hordnesskogen.


Masse, masse snø overalt.
Nydelig vinterlandskap :)


Vakker natur.


Fant en liten bortgjemt inngang til et nydelig skogholt, der ingen hadde gått.
Alt var så stille der inne og en følte litt liten i forhold til naturen makt.



En nydelig tur var det, og det var ikke mange som hadde vært her i dag.
Traff på hest og kjerre på veien, og en fikk skikkelig julestemning med å være her i skogen.
Et lite juleeventyr ;)



Ønsker alle en herlig søndagskveld

4 kommentarer:

Monica sa...

Å, så nydelig Vibeche :) Flotte bilder av et flott vinterlandskap :)) Ikke fått tatt ett bilde annet enn med mob i bilen jeg....
Ønsker deg også en herlig søndagskveld - den 4.søndag i advent :)
Klemmer i snøen :)

Monica sa...

Å, så nydelig Vibeche :) Flotte bilder av et flott vinterlandskap :)) Ikke fått tatt ett bilde annet enn med mob i bilen jeg....
Ønsker deg også en herlig søndagskveld - den 4.søndag i advent :)
Klemmer i snøen :)

Anonym sa...

Så mange fine bilder. Kan tenke meg at det var fint å gå tur i dag med mye snø og nydelig vær.

Klem, Anki

Anonym sa...

Flotte bilder Vibeche.Jeg likte veldig godt begynnelsen på siden din.Den var så stemningsfull. Klem fra mor.