26. desember 2009

Julaften

Her er noen bilder fra julaften som vi feiret hos mor og far.



Camilla og meg foran juletreet :)


Å få bilde av jentene mine sammen med meg i finstas er en heftig prosess.
Ikke lett i det hele tatt, det er grimaser og holdninger som kan drive en gal.


Jeg fikk mamma til å ta bilde av vår lille familie.
En kan trygt si at det var en prøvelse.
Det ble en del bilder før vi endte opp med et som var brukanes.


Tommie (min bror) og meg foran juletreet


Tommie og Sandra.


Pappa og Mamma, så glad i dere :)
Tusen takk for en aldeles herlig dag sammen med dere.


Mørket har senket seg og vi er klar for å begynne gavedelingen.


Vet ikke hvem som er mest nysgjerrig på hva jeg har fått.


Tommie er glad og fornøyd, han har fått den største pakken under treet.
Og han pleier alltid å gjette hva han får, denne gangen hadde han ikke peiling.
Utrolig artig å se hvor nysgjerrig han ble og hvor mye han vridde hjernen sin for å finne ut.
Dette har vi like gøy med hvert år.




Og som en kan se av bildet så falt denne gaven i smak :)

Vi hadde en helt fantastisk flott dag sammen med mamma, pappa, mormor og min bror.
Jeg elsker å feire julen sammen med dere.
Vi koser oss med grøt, spill, god mat, herlig humor og masse flotte gaver.
Vi er virkelig heldige som har det så godt <3

4 kommentarer:

Ania sa...

Så koselig!! Riktig god jul til deg og dine Vibeche!! :)

Anonym sa...

Ser det at dere har det kjekt hos mor og far di=)... Kjempe koslig.

Klem og dask=)

Aquarell sa...

Så flotte julebeilder! Ser ut som en skikkelig koselig julaften. :)
Ønsker deg og dine fortsatt riktig god jul.

Ann Hedvig sa...

Ser ut som dere hadde en kjempekoslig jul Vibeche, og der er jo nesten ingen ting igjen av deg ;o)

klem