1. januar 2010

Godt nytt år <3

Først og fremst vil jeg ønske alle lesere av bloggen et riktig godt nytt år :)
Her har vi startet det nye året friskt med å rydde ut julen, og gått oss en liten tur.
Sett igjennom bildene vi har tatt de siste 2 dagene og fått redigert de over fra raw til jpeg.

Her er noen bilder fra turen som vi hadde den 30 November 2009:


Masse snø har vi hatt denne julen, og frosten har lagt sitt grep rundt oss.
Det gir oss igjen nydelig natur og masse snø på grener, trær og på bakken.


Måtte en liten tur til stavkirken.


Synes porten ved stavkirken er nydelig også i snø.

Deretter gikk turen til Kanadaskogen:


Nydelig turområde :)






Hadde oss en liten rastepause i Kanadaskogen,
koste oss med klementiner og deilig kakao.
---

Den 31 Desember fylt jeg år, og dagen ble feire med min side av familien.
Veldig koselig dag, hvor vi nøt masse god mat og ikke minst god drikke ;)


Min bror har kjøpt fyrverkeri og fyrte det opp litt tidligere på kvelden.
Tok noen bilder av de, ellers lot jeg faktisk kamera ligge denne kvelden.







Noen bilder av bursdagsbarnet????
Ja, er et barn på noen måter ennå, heldigvis ;)'




Jeg liker å se på fyrverkeri, men holder meg helst til stjerneskudd :)

Ønsker alle sammen et riktig godt nytt år, håper 2010 bringer dere mye glede.
Nyttårsklem til alle sammen.

3 kommentarer:

Monica sa...

Godt nytt år Vibeche og gratulerer så mye med gårsdagen :) Fortsatt god nyttårshelg. Klem, M.

Anonym sa...

Gratulerer så mye med overstått!

Ser ut til at du hadde en fin dag!

Klem, Anki

Aquarell sa...

Gratulerer masse med dagen på etterskudd, og godt nyttår til deg og dine.
Kjempekoselige bilder!:)