25. april 2013

Scrappesider


Jeg har scrappet :D

Jeg var for 2 uker siden på scrappetreff på Sotra, og ble kjent med en jente som heter Kristine som viste meg litt teknikker som hun brukte på sine LOer (layouter)
Hun laget så fine sider, at jeg ble bare helt fasinert over stilen hennes og ble sittende å se på.
Hun var så snill og viste meg litt, jeg ble helt hekta og fant scrappelysten min igjen.
Utrolig kjekt var det og siden har jeg scrappet litt om kveldene og storkost meg med det.
Håper det blir mange LOer fremover nå :D

Her kan du se litt av det jeg har gjort på de siste 2 ukene: 


En turside fra da Maren og jeg var på Pyttane,
laget den helt enkel da jeg synes at bildet skulle være i fokus.

Var på Storrinden med Sandra og det var utrolig koselig at
hun ville være med meg på tur.

Her er vi ved Skomakerdiket etter å gått opp Fløien
fra Svartediktet. En herlig påsketur.
(bildet er dessverre litt uklar, sorry)


Camilla er en kosejente, har alltid tid og en klem til overs.
Håper hun aldri blir for stor til det :)

Har laget noen flere sider, men har ikke fått tatt bilder av de ennå.
Så de får komme i et senere innlegg.
Jeg storkoser meg med scrappingen for tiden.
Lykke!

Ingen kommentarer: