12. september 2013

Tag

Ja, jeg er ikke akkurat den store bloggskriveren,
 det blir lange pauser her inne.
Jeg har alltid noe å skrive om,
men glemmer det rett og slett også går tiden.

Men her er ihvertfall et lite innlegg om scrappingen.
Jeg scrapper innimellom, ikke like mye som før,
men sitter meg ned av og til
 og bare koser meg.

Denne gangen har jeg tatt noen tag`s og scrappet på de.
Kjekt format og artig å prøve noe nytt.
Tag`sene er store og jeg har brukt mye forskjellig på de,
deretter har jeg malt og sprayet med glimmermist.


Fargene blir dessverre ikke helt riktig, 
men du får et godt inntrykk.



Da jeg laget denne siste her, fant jeg ut at jeg ville lage sånne julekort i år.
Og dermed ble det produksjon av den under, de er ikke helt like,
 men det blir jo det aldri og ikke ønsker jeg det heller.


Det var det jeg hadde for denne gang, så ønsker jeg alle som titter innom en herlig dag :D

2 kommentarer:

Anne-Britt sa...

Nydelige tag'er. Er det glitterlim på spray? Har du brukt glimmermizt?
Ha en fin dag du også. Klem

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Jeg har brukt glimmermist, og litt glitterlim, de små flaskene vettu :D