23. oktober 2013

Scrappetreff i Øygarden!


Har vært på scrappetreff i Øygarden, helgen 11-13 Oktober.
Og det var helt fantastisk, 
snakk om kreativt påfyll og inspirasjon fra alle kanter.
Folk er så utrolig kreative og koselige at det er en fryd.

Det var arrangert treff av fantastiske scrappedamer, 
det var bakt kaker og vi fikk god mat.
Flott arrangement i alle retninger.

Ofte på sånne treff så får jeg scrappet lite, siden jeg snakker mye 
og går rundt å ser på hva andre lager, 
men denne gangen fikk jeg også laget litt....hehe :D

Jeg var også på kurs med fantastiske Lene Neby
et herlig menneske med mye kreativitet.
Der lærte vi en ny måte å lage bakgrunn på som jeg falt helt for.


 Her er mitt resultat fra det kurset.
Har laget flere sider i ettertid men de får komme i et annet innlegg.

Vi fikk også to skisser vi kunne lifte, dvs den ene var egentlig en fargeutfordring, men jeg likte oppsettet så godt at jeg rett og slett hermet.

 Fargeutfordringen

Skisseutfordringen
Kjempe kjekt å få sånne for da får en liksom kommet i gang på et treff.

Ellers har jeg laget disse LOene:

 Jeg synes det er så kjekt å gå turer, og nå som høsten er her, er det så nydelige farger ute.
Så jeg måtte lage en LO om det.

Her er en side om Camilla, 
da hun var som statist i musikkvideoen til Myrna Braza

 Den siste LOen er fra da Rune og jeg var nede i Stavanger og gikk Preikestolen.
En utrolig flott tur, og med så fantastisk vær var jo dette bare en drømmetur.

Tilslutt så laget jeg en tag og en pose med Halloweentema som vi fikk i en gavepose sponset av Andrine og Marens landhandleri.

Jeg har også fått laget ferdig årets julekort produksjon, men de viser jeg ikke her ennå siden de ikke er blitt sendt ut ;)

Ha en herlig dag og takk for at du tittet innom til meg.

2 kommentarer:

Hilde sa...

Så mye fint du har laget!! og den Lo du laget på kurset til Lene er bare sååååå fin!!

Veldig koselig å treffe deg, du er virkelig et sprudlende menneske !!

Ha en fortsatt fin uke!

Anne-Britt sa...

Wow, er du ferdig med julekortene? Imponert. Utrolig mange flotte sider du har laget, og LO'en etter kurset var kjempe stilig :)