11. august 2014

PL - Project Life

Hei og vel overstått sommerferie :)
Da er hverdagen begynt her igjen, og høsten har begynt å gjøre sitt inntog med været.
Og da er det koselig å sitte inne å scrappe litt.
Jeg har de siste 2 årene holdt på med PL (Project life) eller som de i Norge sier lommescrapping.
Jeg dokumenterer hverdagslivet og opplevelsene våres igjennom et år.
Kjekk måte å få med seg hvor tiden går, for den løper synes jeg ;)

Uansett, jeg har kastet meg på en økeutfordring, fra Project Life Norge 
hvor vi skulle fremheve noe vi har satt stor pris på.
Her er mitt bidrag:


Jeg elsker å ta bilder og er takknemlig for at jeg har familie 
som holder ut med meg, og som også
 er med når jeg vil dra et sted for å fotografere.
Her er vi på Bølgekraftverket på Toftøy ut mot Øygarden.
Jeg er så fornøyd med bildene jeg fikk tatt og kommer nok til å scrappe en LO av denne dagen også :)

Takk for at du tar titten innom.
Ha en herlig dag :)

6 kommentarer:

Kristine Henanger sa...

Denne siden var bare knall lekker <3
Nydelige bilder, og veldig fine farger du har valgt på PL kort og pynt! :D

linda sa...

å gud bedre så nydelig <3 helt fantastisk...

tusen takk for bidraget til vår lille utfordring:D
Linda

Aquarell sa...

Kjempeflott side, og nydelige bilder! :)

Sarah Elisa sa...

I really liked this part of the article, with a nice and interesting topics have helped a lot of people who do not challenge things people should know.. You need more publicize this so many people who know about it are rare for people to know this... Success for you !!!

Michael Twin sa...

Thanks for your very useful Information. I will bookmark for next reference. I really liked this part of the article.

Naomi Chelsea sa...

Thank you for giving posts and articles were very amazing. I really liked as a part of the article. With a nice and interesting topics. Has helped a lot of people who do not challenge things people should know. You need more publicize this because many people. Who know about it very few people know this. Success for you....!!!