11. august 2014

PL - Project Life

Hei og vel overstått sommerferie :)
Da er hverdagen begynt her igjen, og høsten har begynt å gjøre sitt inntog med været.
Og da er det koselig å sitte inne å scrappe litt.
Jeg har de siste 2 årene holdt på med PL (Project life) eller som de i Norge sier lommescrapping.
Jeg dokumenterer hverdagslivet og opplevelsene våres igjennom et år.
Kjekk måte å få med seg hvor tiden går, for den løper synes jeg ;)

Uansett, jeg har kastet meg på en økeutfordring, fra Project Life Norge 
hvor vi skulle fremheve noe vi har satt stor pris på.
Her er mitt bidrag:


Jeg elsker å ta bilder og er takknemlig for at jeg har familie 
som holder ut med meg, og som også
 er med når jeg vil dra et sted for å fotografere.
Her er vi på Bølgekraftverket på Toftøy ut mot Øygarden.
Jeg er så fornøyd med bildene jeg fikk tatt og kommer nok til å scrappe en LO av denne dagen også :)

Takk for at du tar titten innom.
Ha en herlig dag :)

3 kommentarer:

Kristine Henanger sa...

Denne siden var bare knall lekker <3
Nydelige bilder, og veldig fine farger du har valgt på PL kort og pynt! :D

linda sa...

å gud bedre så nydelig <3 helt fantastisk...

tusen takk for bidraget til vår lille utfordring:D
Linda

Aquarell sa...

Kjempeflott side, og nydelige bilder! :)