14. august 2014

Project Life Uke 17

Siden jeg først var i gang med scrapping, så kastet jeg meg like godt ut i en annen utfordring som Project Life Norge har. Denne utfordringen var gitt av gjestedesigner for augustmnd.
Denne gangen skulle vi bruke vannfarger og tråd.

Her er mitt bidrag:

Var veldig kjekt å bruke vannfarger igjen,
 noe jeg egentlig bare har gjort med LO`er.
Denne siden handler om gleden av fint vær,
vakre byen min og min kjære familie.

Ønsker alle en herlig dag, takk for at du stakk innom :)

4 kommentarer:

Cornelia sa...

Ljus och vacker sida med ett lätt och fint uttryck!

Randi Elisabeth sa...

Herlig råååååsa side :) Lys og fin med flotte kort :) Likte veldig godt de store kortene. Takk for at du deltar på utfordringen hos PLN.

Ellinor sa...

Nydelig side :)
Spennende å se egenlagde kort også!
Takk for flott inspirasjon :)

Anonym sa...

I really liked this part of the article, with a nice and interesting topics have helped a lot of people who do not challenge things people should know.. You need more publicize this so many people who know about it are rare for people to know this... Success for you !!!