22. august 2014

Smykkeboks

Jeg har laget en smykkeboks som kan gies vekk i gave, 
og idèen fant jeg på pinerest.
En fantastisk side hvor en finner masse inspirasjon 
og kan "pinne" ting som en finner der til egen tavle.
Jeg finner masse der som gjør meg kreativ og glad.

I går fant jeg en pin som var en tom taperull som er gjort 
om til en gaveboks, og jeg synes den var helt nydelig.
Jeg var så heldig at jeg hadde en tom taperull 
og da var det bare til å lage en boks.

Her er mitt resultat:





Jeg koste meg og har brukt bare lyse og duse farger.
Nå er det bare til å vente til neste taperull er tom så kan jeg lage en til ;)
Liker at en kan resirkulere søppel :)

Ha en super dag!

2 kommentarer:

Kristine Henanger sa...

Så nydelig fin ♥
Denne var riktig lekker! Så flink du er :)
Ser jeg må be pappa spare på tomme taperuller til meg gitt ;)
Takk for herlig inspirasjon :D

Klem

Anne-Britt sa...

Wow så utrolig nydelig den er. Ja Pinterest har mye fint og mange gode idéer.